Kızlar 5 gün önce doğum yaptım. Sütüm geldi fakat bebeğimi emzirmekte zorlanıyorum ya tutmuyor ya da uyuyakalıyor memede. O nedenle biriken sütleri sürekli sağıyorum. Sağma makinası kiraladım ama bedeli çok pahalı. Kendime bir sağım makinasın almak istiyorum fiyatı çok da önemli değil önerinize açığım. Lansinoh ve mochi öneriliyor genelde ama sizlerin deneyimi nedir?