azraklknn annevebebegiii__ 50 kiloydum 68 ile girdim şuan tekrar 50 oldum keşke 60 da falan kalsaydım çok zayıfım yaa
mondecaidensecmeler annevebebegiii__ ilkine 57 ile girdim 60 ile çıktım şuan ikinci gebeligim 65 ile girdim bilmiyorum kaç ile çıkarım 🥹
slnpkmm azraklknn bak şimdi ben kilo veremiyorum böyle yorumlar görünce çok üzülüyorum benim kiloları sen al 🥹
yaramaz3 azraklknn ya keşke bende 50 kiloma tekrar dönebilsem normal doğummu ne kadar sürede verdınız
azraklknn annevebebegiii__ ben hiç emziremedim 6 ayına kadar zor emzirdim sonra birakti şuan 21 aylık ama bizim aile genetik zayif keşke kilo alabilsem zayiflayinca otomatikman yüzüm çöküyor gibi
susunbebekuyuyo annevebebegiii__ ilk kızıma 45 kg ile hamile kaldım 74 kg ile doğuma girdim ikinci kızıma 55 kg ile hamile kaldım 75 ile doğuma girdim 3 sene önce en son doğum yaptım şuan 53 kiloyum
ppzeynep annevebebegiii__ 65 kilo girdim. 2.ay 53 kiloydum. Kızım 25 aylık. Hâlâ 53 kiloyum. Emzirme beni aşırı zayıflatır. Hâlâ da sütten kesemediğim için kilo alamıyorum.
klnkaysnr Hamileliğimi öğrendiğimde 63 kiloydum. Doğuma 74 kiloyla girdim. Doğum sonrası 10 kilo almıştım. Şuan 68 kiloyum.