EsrraZ Backtoblack kızzz yokk ben 41.gün adet oldum 😂😂 öyle bi kanun kural yok kimi 1 sene olmaz kimi hemen olur
Backtoblack aybarsmom34 internette hastanelerin sitelerinde emzirmekle alakası var gibi yazılmış benim ondan aklım karıştı, işe başladığım için böyle oldu diye moralim bozuldu 😕 ama kişidem kişiye değişiyor sanırım
Backtoblack minikmucizemaak ben de internetten baktığımda emzirmeyle alakası var gibi bilgiler var hemde hastanelerin resmi sitelerinde 🤷🏻♀️ https://www.acibadem.com.tr/hayat/dogumdan-sonra-adet/#:~:text=Emzirmiyorsan%C4%B1z%252C%2520adet%2520kanamas%C4%B1%2520do%C4%9Fumdan%25204,i%C3%A7in%25203%252D6%2520ay%2520ge%C3%A7ebilir.
ppzeynep minikmucizemaak Tamam işte. Bence de az emzirmekten olmamıştır da başlık sahibi böyle düşünerek bu soruyu sordu diye düşünüyorum. Artık daha az emzirdiği için süt hormonunun azaldığını ve adet olduğunu düşünüyor belli ki.
Backtoblack ppzeynep evet evet tam olarak aynı bahsettiğiniz endişeyi taşıyorum. İşe başladığım için yeterince emziremediğimden adet oldum diye vicdan azabı çekiyorum, umarım onla bir alakası yoktur bilemedim herkes başka bişey yazmış 🤷🏻♀️
altioktuana Backtoblack valla ben doğumdan yaklasık 2 ay sonra adet oldum. Her ay da oluyorum düzenli bir şekilde. Bebeğim 17 aylık hala da emziriyorum. Garip olan nedir anlamadım :/ Ne güzel adet olmussunuz. Ben 10 ay boyunca olmasam niye olmadım diye üzülürdüm 😂 Tabi süt hormonlarından dolayı uzun süre olmayan anneler oluyor ama olunca da sevinen çok anne gördüm Keyfinize bakın Endişelenecek bir durum yok
bebisliozlem altioktuana valla ben doğumdan 40 gün sonra gördüm ilk adetimi hatta annemler dalga bile geçti korun bakalım he hamile kalırsın hemen 1 seneyi geçmeden 2.yi de kucağına alıverirsin demişlerdi 🤣 bu 3.adetim kızım 4 aylık 10 günüm kaldı 🤣
bebisliozlem Backtoblack ben emziriyorum kırkımdan sonra direkt adet gördüm kızım 4 aylık 3 kere adet gördüm şu ana kadar hatta günümün gelmesine de 10 gün var felaket karın ve kasık ağrılarım da başladı zaten 🙂↔️