Merhaba hanımlar,
Geçen ay işe döndüm bebeğim 9,5 aylıktı, bugün adet olduğumu gördüm. Çok şaşırdım açıkçası ücretsiz izindeyken olmamıştı işe başlar başlamaz ilk ayımda oldum. 😔 bebeğimi yeterince emziremediğim işe gittiğim için mi adet oldum sizce yoksa bu aylarda genelde oluyor mu? Süt iznini 2 yıl kullanan anneler 2 yıl boyunca olmayan oluyor mu? Bunun bir kuralı var mı hanımlar beni aydınlatabilir misiniz