Arkadaşlar, ben de evde bulunduruyorum conformil olanı. Sürekli vermiyorum ama bazen yeme içme durumu ya da bebeğin emme durumuna göre gece uykusuna geçerken ya da doymadığınu anladığım zamanlarda veriyorum 60cc kadar. Hepiniz kabıxlık için kullanıyorum demişsiniz. Bebeğim kaç gündür kaka yapmıyor ya da yapamıyor bilemedim. Biraz daha fazla versem kabızlığa iyi gelir mi ki acaba? Bebeğim 2 ay 21 günlük. Ama dediim gibi mecbura kalmadıkça vermiyorum bi kaç günde bir veriyorum