Canım benim kızımda 4 ay 15 günlük yazdıklarının aynısını bende çekiyorum ama yılmak yok asla çünkü biz anneyiz💪🏼çok güçlüyüz.
Bizim kolik bir durumda var üstelik.. Saatlerce nedensizce ağlamak.....
Sana verebileceğim tavsiyeler 2 güne bir ılık banyo yaptırmaya çalışıyorum. Gündüz ve gece için ayrı 2 uykuya geçme rutini oluşturdum.
Önce emzirme, gazını alma, altını değiştirme, uykutmak için aynı pijamalar, kundak, beşikte hafif sallama, bazen kendi söylediğim kısık seste ninni bazen buziki orhan bebeğiniz ağlamasın sesi..
Birde bir gün öncesinde uyutmaya çalıştığın saatlerde uyutmayı dene hergün.
Son olarak humana iyi geceler çayından aldım 1 çay bardağına 1 tatlı kaşığı koyuyorum ılık suya 1 çay kaşığı bebeğime veriyorum gerisini kendim içiyorum ve öyle karnını doyuruyorum. Uyumasına yardımcı oluyor 🙏🏼
Güçlü kal pes etme 😍