Nslhnfdn Mirac_21032019 Aaaa olur mu canim eskiden aşımı varmış😅 bir de bunun arkasina siginanlar var. Ondecen olen bebeklerin haddi hesabi yok bunu kimse hesaba katmiyor ama.
Mirac_21032019 Nslhnfdn eskiden basit hastaliklardan bile ne cok olumler olmus o zamanlar asi olsaymis oyle olurmuydu difteri dizanteri kol geziyomus niye bitti bu hastaliklar hep asilar sayesinde ...Anlatamazsin cnm
Mirac_21032019 Gamzeli gecen gun oglum ateslendi korktum hemem hastaneye goturdum influenza testi yaptirdim cok sukur negatif cikti bogazlari usutmusuz.gunlerdir sokaga cikmiyoruz cocukta bunaldi evin icinde resmen insanlari eve hapsettiler heryerde hastalik salgin korkuyo insan
Merve Mirac_21032019 yok ya evde de bunalıyorlar biz hiç evde durmuyoruz ama çok kollamaya çalışıyorum elimden geldiğince. Allah korusun
Gamzeli Xiamei 18aylikken yapiliyo kkk dapt hib birini hatirlamiyorum birde yanlis degilse hepatit a nin ilk dozu
Smyrnaasimrani Bizim cuma günü 4. Ay aşımız var komşular varken muhabbeti geçti kadının biri bizim tanıdığın çocuğu 4. Ayda yaptırılan aşıdan sonra çok fena oldu öldü mü ne öyle bişey dedi günlerdir uyuyamıyorum aşı karşıtı bir kadın sanırım 🤦
Rzgr Ulkemizde aşı karşitlari bir yana birde suriyeden gelen binlerce aşısız cocuk var ve ileriki yillarda ne yazikki cocuklarimiz onlarla ayni krese ayni okula dahada korkuncu ayni parka gitmek zorunda kalabilir. Tam bir multeci kampi
Ada0408 Mirac_21032019 o aşı karşıtları hertürlü abur cuburu yedirir tablet televizyon telefon gırla ama aşıya gelince cıs ilginç bir mantık gerçekten aşı karşıtları ve yine Suriye’den gelen göç dalgası aşısız çocuklar aman allahım tablo vahim bebeğim 2 aylık toplu alana veya hastaneye gittiğimizde çok korkuyorum aşısını olmadığı bir hastalık kapar diye 😣
Gamzeli Ada0408 haklisiniz cok haklisiniz hem de kapali alana girmeye gezmeye korkar olduk uyuz el ayak hastaligi kizamik influenza aldi basini gidiyor salgin ustune salgin rabbim beterinden korusun
Gazelsmom Ay şuanda da ntv de bu haber vardı. Aşı olmayanların sayısı 46 bine ulaşmış ve aşısı yapılmayan bir bebek menenjit sebebiyle yatışı yapılmış. Anne ilk aşılarda bebek ateşlendi diye korkarak diğer aşıları yaptırmamış. Sonuç menenjit. Sağa sola kulağı tıkamak lazım. Cerrahpaşanın profesörlerinden daha çok biliyor bizim konu komşu. Dr. aynen şöyle söylüyor : milyonlarca insanın hayatı bu aşılar sayesinde kurtuldu. Aşılar faydalı mı faydasız mı asla tartışılamaz. Kısa ve net.
otose_san Mirac_21032019 bu kadar mülteci geliyor ülkemize, kınamak değil amacım ama aşı olup olmadıkları belli değil sonuçta, böyle bir durum varken bana fazla cesur(!) bir hareket olarak geliyor aşı yaptırmamak, Rabbim korusun yavrularımızı
Gkhnn71 otose_san basimizdaki ulkeyi yonetenler suriyelileri dusundukleri kadar keske kendi ülkesindeki bebekleri cocuklari ve vatandasini dusunse zaten böyle olmaz
Denizarya34 Mirac_21032019 bırakın canımboş verin giden gider kalan sağlar bizimdir onların canı yanıcak ben çok savaş verdim değişmiyorlar
B-alprsln Mirac_21032019 saçma sapan laflar yüzünden heryer hastalık oldu yazık öyle insanlara hala yazanlar var yok şu aşıyı yaptırmicam icinde şu var acaba senin kafanda ne var bu insanlar niye böyle
Laayla Mirac_21032019 Çin'de virüs çıkmış o da bu memlekete gelecek hızla yayılıyomuş, Kızamık'ı pörtleten Suriyelileri aşı takvimimizi değiştirdiler resmen bu aşı yaptırmayan anneler de mutasyona uğratacak virüsleri basit bi gribi 1 ay atlatamıyoruz antibiyotiklerle falan anca ne menem şeydir bu eskiden tedavi yoktu hastalıktan ex oluyorlardı şimdi keyfi reddediyor Rabbim akıl fikir ihsan eylesin
Mirac_21032019 Laayla izledim bugun tvde çindeki virusu Allah korusun korkuyo insan walla...hic iyi degil gidisat depremler bi yandan virusler bi yandan hayir olsun insallah
OptimusPrime Laayla Umarım gelmemiştir istanbulda bir kadın hastaneye gitmiş ve kırmızı alan kapatılmış. Açıklama bekleniyor ne hasttalığı var Allah bilir umarım salgın değildir karantina altına alınmış. 🤦🏻♀️