Mirac_21032019 acaba onlar hastalıkları nasıl atlatıyorlar. Yada aşı yerine ne ile korunuyorlar 🤔 ya şuan aşı konusu o kadar gündemde ki, herkes reklamda, filmde herhangi bir yerde aşının mutlaka yapılması gerektiğini vurguluyor. Aşının yan etkileri vs vs vs diye bir sürü şey sıralıyorlar. Yok aşıda şu var bu var yok İsrail üretiyor vs. Allah aşkına bebeğiniz hiç mi hamburger, kola, çikolata vs yemiyor. Onlar çok mu masum. Hepsi de yerli değil. Onlar yüzünden bizim çocuklarımıza da bulaşacak. Aynı sınıfta kim bilir kaç tane aşısız çocukla okuyacak çocuklarımız çok üzücü 😥