Merhabaa kolik annesi miyim bilmiyorum ama bebeğim o kadar gazlı bi bebek ki üşütmemeye dikkat ettiğim halde,gaz yapacak şeyler yemediğim halde çok gazlı bi bebek 🥲 1 ay kontrolünde doktorum tuvalete götürüp kaka diyerek yaptırmayı tavsiye etti en sıkıştığı zamanda dedim bi deniyim gerçekten yaptı ve birkaç gün öyle denedim yapmaya devam etti ama benim bebeğimde malesef sürekli bi kaka yapma isteği oluyor alttan çıkarttığı normal gaz yeterli gelmiyor ve hem çocuğuma hem kendime eziyet olmaması için en sonunda eczaneden nurse harvey,s gaz damlası aldım bizde işe yaradı hatta bu gaz sancıları 1.5 aylıkken daha iyiye gidiyor gibiyken 2.ayda pik yaptı malesef 🥲