Deletedmom_220 söyle bebekler makat bölgesini gaz ve kaka için ikindiginda sıkıyormus. Bizim öyle olurdu dudakları morardı ellerini sıka sıka ağlar mos mos olurdu. Çok gezdik biz doktor doktor. Gaz sancısı ve kaka yapmayı bilmedikleri içinmiş. Kaka yapınca gecerdi. Biz üst gazı cikartiyoruz ama alt gazı bebek kendisi yapmadı lazım. Böyle bisey olabilir. Gene de doktordan bi teyidi edin biz laktozu sindiremedi bi ara laktoz için de damla kullandık alışana kadar. Doktor görse daha iyi olur.