Gazını çıkarttım
Mama verdim
Bez değiştirdim
Kakasını yapmasında yardımcı oldum
Morarırcasına ağlıyor 🤷♀️
Kapı önüne indirdim sustu. Sonra yine başladı ve hiç uyumadı.
Neteryse 24 saat olacak. Doktora götüreyim mi???? Yoksa normal mi. Hiç halim kalmadı.