Ben ilk kez kayseri yaglamasi yaptim eşim hiç yapmadın kac senedir yapcak oluyorsun yapda görelim diyordu sonunda bugün yaptım ama 2 saatimi aldı yordu beni bidaha yaparmiyim cokkkk canımız çekerse anca😅 çocuklara da tel şehriye çorbası köfte yaptım herkese bereketli sofralar 🤲😍