Babe Bu bilgiyi bukadar ayrıntılı bilmiyordum. Ama ben hava durumunu hiç katmamıştım aslında depreme. Kış mevsiminde kışı yaşamıyoruz. Üst üste depremler oluyor. Etrafımızdaki iğrenç olaylar çoğalıyor. Yani Rabbim sonumuzu hayır etsin dedim. Ama arkadaş yanlış anladı. Teşekkür ederim bilginiz için.