Gryffindor
Buna kesinlikle katılıyorum. Böyle olunca bizim maaşımızdan kesilen vergiler boşa gidiyormuş gibi geliyor. İnsanların da bizim vergilerimizle maaş alıyorsunuz demeye hakkı varmış gibi oluyor.
Anlatmak istediğim sadece bu insanlar göz önünde bu paraları yiyor diye birilerini tatmin etmek için yatırıldılar diye düşünüyorum onu söylemek istedim.
Bana kalırsa o kadar insan taciri var ki dışarda onları alsınlar. Çocuğunu örgüte satanlar, seçtikleri çocuklarını örgütün yararına olsun diye sizin, bizim çocuklarımızın arasına eğitime yollayanlar var mesela.
Bu insanlar sadece biz bunca saat çalışıp kazandığımız paraya onların yaşadığı hayatı yaşayamadığımız için canımızı sıkıyor. Diğerleri hiç ağıza bile alınmıyor çünkü hiçbirimiz duymuyoruz bile.
Anlatabilmişimdir inşallah yoksa polatlar tahliye olmuş müebbet almış çok da önemli değil benim için🤷🏻♀️