Anneko Onlar ayrı konu. Bu konu için 10 ay sonunda biten incelemeye göre gelen rapora göre sonucun bu olması gerekiyordu zaten. Rapora göre sonuç verildi. Rapora inanmayanlar var gerçi ama ben şahsen inanıyorum. Herşey dört dörtlükte sanki. Ne bekliyordu istiyordu millet rapora rağmen içerden çıkmamalarını mı ? Saçma