Gerçekten bu ülkeye olan inancimda umudum da tükendi. Atanamadığı için intihar eden gençlere, okuyan çabalayan ülkeye faydası olan tüm insanlara yazık oldu. Daha maaşını alamadan her ay cayır cayır vergi kesilen memur kesime, çocuğuna alamadığı kırtasiye malzemesi için ağlayan asgari ücretli babalara yazık oldu. Gerçekten hem üzgünüm hemde çok kızgın ne için diye düşünmeden de edemiyorum. İlahi adalet iyiki var yoksa düşündükçe çıldıracak gibi oluyorum..