akrabavuran Zehrabaysan ilk 3-4 ay çok hızlı kilo alıyorlar canım benimki de öyleydi ama sonrasında çok yavaşlıyor
Zehrabaysan akrabavuran evet biliyorum ama ilk ay bile bazı mama kilo yapmıyır.Ayrıca sindirşm sorunu da yapmadı
Elmas16 akrabavuran hipp combiotic kullanıyoruz anne sütüne en yakın diye oğlumda doktor önermişti gaz da yapmadı memnun kalmıştık şimdi kızım oldu yine hipp aldık
egemoms1303 akrabavuran ben 4 ay hipp combiotic kullandım. Şuan Bebivita kullanıyorum üretici firması hipp 🤭 topaklanma vs hic olmuyor bebelac da onu çok yaşadım 🤦🏻♀️ hem kilo alımı vs hepsi güzel gidiyor şuan👌🏼 Bimde 500 gr 200 tl
beyzanuroz akrabavuran doğdugundan. Beri sma optipro kullanıyordum çokta iyi hippe geçtim ama sma kadar doyurmadi bebeğimi tekrar, sma aldım