akrabavuran Bu mamadan kullanıp memnun olan var mı kızlar? Aptamil kullanıyoruz stoğunu bulamıyoruz hemen tükeniyor mama değiştiricez büyük ihtimalle. Hangi mamayı önerirsiniz 🌸
neanladinyurdagull akrabavuran ilk çocuğum küvezde kaldı kendi sütüme ek bebelac gold veriyordum.İkinci çocuğum 6 ay kadar emdi bebelac gold başladım.Sütüm vardı ama ciddi hastalık geçirdim emziremedim bu süreçte bıraktı emmeyi.Suan 9 buçuk aylık bebelc gold a devam ediyoruz
ilenalemin neanladinyurdagull ben de Bebelac gold veriyorum.günde üç kez 150 CC bszen 120 içiyor.3.5 aylık ama kilo alımı hep fazla oluyor ya.acqbw mamada şeker oranı mı çok bilmiyorum ki.sizde de öyle mi acaba
neanladinyurdagull ilenalemin İlk 6 ay sadece emiyordu sütüm bayağı yaramış olmaliki kilo alımı çok iyiydi.Şoyle soyliyeyim 6. Ayda mama vermeye başladık 7. Ay kontrolde 9 buçuk kiloydu.Yani demek istediğim mamadan değilde anne sütünden kilo alımı fazlaydı.İlk çocuğumda ise 1 öğün mama bir öğün meme olarak gittik ama hep zayıftı hâlâ da zayıf
ZeydsMom akrabavuran similac bulursan cok guzel olur. 5 aya kadar similac icti bebegim cok iyi mama. Ama kaldigim ulkede artik yok. Ondan bebelac golda gectim
ilenalemin neanladinyurdagull belki yapısıyla alaklı o zaman.benimki de çok iştahlı.ayda 1.5kilo alıyor.en fazla üç kere mama veriyorum.obez olur diye korkuyorum ben de.bi içiite 150 falan içiyor çünkü
Zehrabaysan akrabavuran sma kullanıyorum ayda 1900 kilo aldı 1. ayda 2. aya girmedik bilmiyorum ama memnunum hemşire önermişti hastanede
akrabavuran Zehrabaysan ilk 3-4 ay çok hızlı kilo alıyorlar canım benimki de öyleydi ama sonrasında çok yavaşlıyor