Pedagogu değiştirin öyle bir şey yok istememek nedir
3 yaşında hala uyku sorunu var
Sadece sorun çocuğunuzda sanıyorsunuz ama yanılıyorsunuz
Oğlum doğdu 3 ay sarılık
kolik+gaz sancıları+ reflü vardı 8 ay sürdü
7 aylıkken korona oldu 10 aylıkken rota virüsü oldu sürekli hastalık yaşadık yaşıyoruz çok fazla
Meme reddi başladı 3. Ayda 8. Ayda memeyi bıraktı zorla gitti o da
Ek gıdaya başladı red oldu
Şuan 3 yaşında aç yaşıyor aşırı ağlak huysuz bir bebekti hala öyle mesela
Çocuğunuzu kabullenmeniz gerekiyor öncelikle çocuğunuz zor mizaçlı ve böyle diyerek kabullenmek zorundasınız
Bazı bebekler çok daha zorlar
Sadece sizin çocuğunuzda bu durum yok dediğim gibi
Dünyaya gelmeyi çocuğunuz değil siz seçtiniz ve pişman olacak bir durum yok bu çocuk sizin çocuğunuz