kadriyesuslu bu anlattığınız normal çocuk sıradan bir durum yani. Çocuk ne yapsın yani? Dünyayı bilip gelmiyor ki. Etrafa topluma adapte olmaya çalışıyor, siz de yardımcı olacaksınız bu kadar. Evet çok yorucu oluyor, çok sabır lazım, bunlar geçiyor, zaman lazım. Tehlikenin ne olduğunu anlamaz, ilgi ister, sevgi ister, güven ister, bunu yetişkinler bile ister. Bir şeyleri kavramaya, öğrenmeye çalışıyor. Siz eşinizle beraber psikoloğa gitmeniz lazım bence. Çocuk doğduktan sonra mutsuz olmanız normal mi?