arenin_annesi bianneo ilkten hemen yıkarsan musluğun altında peşine sıcak suyla kaynatirsan daha rahat çıkıyor kurumus lekeler için ben 4 5 defa kaynatmistim çok zor oluyor kuruyunca atmak da istemiyorum yani çıkarıyorum bi şekil öyle onlarla
dudu0207 bianneo kaka cok kurumadan saatlerce bekletmeden hatta mümkünse hemen beyaz sabunla citilenince hemen çıkıyor hiç leke kalmıyor
dydy bianneo e bebekte baby toz leke cıkarıcı var kaynar suda yıkamadan 6-7 saat bekletin bi leğenin icinde sonra makineye atın cıkarmadıgı leke yok bazen kendi kıyafetlerime bile kullanıyroum
Bibebek_ bianneo sıcak suyla işliyor ondan zor çıkıyor. Lekeyi akıtıp beyaz sabunla çitileyince de çıkıyor ama dediğim ürünü tavsiye ederim yemek lekesini de çıkarıyor.