bianneo ben e-bebeğin leke çıkarıcısını kullanıyorum ama ondan önce bulaşık deterjanıyla yıkayıp daha sonra leke çıkarıcıyla çitiliyorum sonra da kızımın kirlileriyle beraber direkt çamaşır makinesine atıp lekelilerde yıkıyorum. kızımın bugüne kadar hiç lekeli kıyafeti zıbını vs yok. sadece yeni doğduğu zamanlarda göbek bağında enfeksiyon varmış ve o zamanlar da böyle araştırmamıştım lekeyi iyi çıkarmayı falan sadece 2 zıbını lekeli kalmış onları da saklicam galiba 🥹