Berosmumy lamiakus tabi kesinlikle evham yapmayın. Bazı bebekler pişik olabiliyormuş ama o da kişiden kişiye değişir ben çok acı yerim ona rağmen kızım da zerre memeden uzaklaşma ya da cildinde bir etki olmadı.
suheyla92 lamiakus tabi ki de hayir. Yedigimiz herseye gore tadi degisiyor ama hafifce. Agzini yakacak kadar olabilir mi sizce?