lamiakus acılık bebişe gecmezde sütün tadında değişiklik yaratabilir bu sebepten emmek istemeyebilir, gaz yapabilir,süt üretimini azaltabilir içinize sinmiyorsa sagım yapıp sütü dökün yeni süt üretsin öyle emzirin bebişi.sürekli yemiyosunuz sonucta olur bikerelik bişi olmaz kafanıza takmayın bir kere bende yemiştim isteyerek ama canım cok cekmişti bir sıkıntı yasamadım bikerelik bişi olmaz bence