nayirnolamaz06 mamakda -2 de oturuyorum evim kira altı garajsa kesinlikle almayın aşırı soğuk yani kışın ben 60 in altına dusurmuyorum kombiyi ve 4-5 bin civarı bazen daha fazla geliyor . Şuan bir petek daha taktiricam Kesinlikle altı toprak evlere bakin alt kat alırsanız bile . Rutubet olmuyor hatta iki odam çok az güneş gormesine ragmen istimlah duvarı ile birleşik ama yaz kış serin