Biz ev almayı düşünüyoruz dua edin bize fakat çok öyle bütçemiz yok giriş kat,yüksek giriş olabilir diyoruz ama fiyatlar da yüksek haliyle kot1 kot2 falan biraz daha uygun bu katlarda evi olan yada kiracı olanlar memnunmusunuz alınır mı?Benim sel korkum var çocukluğumdan kalma travma bir de astım var çok rutubet olur mu tavsiyelerinize açığım