tatlicadiy yaklaşık bu dönemlerde gece emzirmek için ben hiç uyandırmadım. Bir gün hatta deliksiz 8 saat uyumuştu aşırı korkmuştum bebeğim gayet mutluydu😁 arkadaşımla aynı dönem doğurduk o sürekli alıp alıp emzirdi 2 saatte 3 saatte bir. Şimdi maşallah diyip benim oğlumun gece uykusu iyi onun kızı sürekli uyanıyor uykusu bölündüğü için de gece 4 ten sonra uyumuyor doğru düzgün. Bence özel bir sağlık durumu yoksa kaldırmayın gece uykusunu da ogrenmis olacaktır