Doktorumuz bize o zaman, gece beslenmesi icin uyandirma, 5.6 saat ac kalabilir demisti.
O yunamadikca uyandirma dediiiii.
Beslemek icin cilgin gibi uyandirmaya calsitigim bebem, her saat basi uyanir oldu🤣
Gelisimi iyi ise, doktorundan da onay al. Icin rahat olsun.
Muhtemelen ayni seyleri soyleywcektir🤗
Saglicakla buyusn bebegin🥰