drdane009 bu sadece benim gözlemim, ilk hafta doktor çişli bez sayısını sormuştu bende hep kaka yapıyor demiştim ve aşırı paniklemiştim çünkü sadece çiş yaptığı bez neredeyse olmuyordu gün içinde hep kakalı oluyordu. Bi hafta sonra artık kakasını daha seyrek yapmaya başlamıştı. Çişli bez takibine başlamıştım.🤗