gamtun 4. Aydan önce önerilmiyor ben bir diyetisyen ile görüştüm ve 4. Ayda süt stabil hale gelecek o zaman başlaylım dedi öyle yaptık bir de diyet dediğiniz aslında kısıtlama yok bende öyle şuan dengeli beslenme var kuruyemiş kurumeyveler normal meyveler hepsi var sadece kaç tane yiyeceğim günde hangilerini yiteceğim yazıyor yani dengeli bir liste kalori azaltma yok bol sıvı alımı var