gamtun emzirmiyorsanız erken değil ama emziriyorsanız en az 6 ay beklemeniz gerekli çünkü ilk 6 ay bebeğin tek besini anne sütü kalori düşümleri de anne sütü kalitesini maalesef etkiliyor, şöyle yapabilirsiniz diyetisyen eşliğinde emzirme sıklığınıza göre o kalorileri de hesaba katıp bi programla sağlıklı beslenip yavaş yavaş verebilirsiniz, ya da şöyle yapabilirsiniz ben diyetisyenim kendim oğlumda 9. Ayda başladım çünkü oğlumda da 3 öğün yemeğe geçmiştik artık, 3 ayda 10 kg verdim çünkü emzirmeye de devam ediyordum bi taraftan ve çok güzel kalori yakımına sebep olur emzirme siz de o ayları düşünebilirsiniz.