nehiralya benım kızım 22 aylık ve 10 gün oluyor keseli. Bizimki çok rahat geçti bende şaşkınım . Benım kızım tiryakisiydi resmen. 2 aydır neredeyse hiçbir şey yemıyordu . Ağlama krizleri olacak diye başlamaya korkuyordum. Pul bıber, salça , sirke kullananlar varmış çocuk onları silip emmeye devam ediyormuş. Siyah göz kalemi ve sabır taşını beraber kullandım ben. Göz kalemini ıslak mendıl vs alıp silmeye çalışsa bıle silinmiyor daha çok dağılıyor. Ben sabah son kez emzirdim sonra banyoda göz kalemi ile ucunu ve azcık etrafını boyadım üstüne sabır taşı sürdüm , meme istedıgınde kızım meme hasta uf olmuş dedim . Görmek istedi tadına baktı. Hem tiksindi tadından hemde görsel olarak hasta olduğuna ınandı. Öğlen uykusunda 2-3 dk ağladı bi hıkaye uydurdum sinekler üzüm yemıs bize kalmamış kızalım onlara fılan dıye aklıma ne gelirse uydurdum kucağımda pışpışladım uyudu hemen . Aksam uykusu daha zor geçer kesın ağlar dedim onda hiç ağlamadı mızırdandı biraz. Nasıl uyuyacağını bılmedıgı işin yatakta dönüp durdu , yıne hıkayeler uydurup pışpışladım 10-15 dk ya uyudu. Gece 2-3 kere uyandı her meme dedıgınde kızım hasta oldu meme uf oldu su iç diyıp su verdim sön uyu dedim pışpışladım uyudu hemen . En son uyandığında bakcam dedi sıyah olduğunu görünce tm dıyıp arkasını döndü uyudu. Uyruna 2-3 gün hasta düştü . Aşk acısı çeker gbıydı . Gözlerı uzaklara dalıyor , keyfı yok , hiç bir şey yemek istemedi. 2 gün hafıf ateşi vardı. Ama hıc ağlamadı o yüzden devam ettim 2-3 gündür yemek yıyor ve gece en fazla 1 sefer su ıcmeye kalkıp suyunu içip yatıyor