Tu_Na uykusuzanne__ aslında benim göbekte değil mide kismim hafif var sezeryan yeri düz mide de sanki balon var inmiyor 🤣🤣
Tu_Na uykusuzanne__ sanmam inmez bekarlık zamanımda da vardı laktoz alerjim var mide de şişkinlik yapıyor o yüzden😔
Gul-42 uykusuzanne__ tamam ıste yağdan yarısı gıtmış hepsı olamaz onu soruyorum gerısı ödemdir sen hepsi kilo dıyorsun