Tu_Na uykusuzanne__ bende bir ayda 9 kilo vermiştim şimdi 71 kg düştüm bekar kilom 7 ama sanki hala göbeğim var gibi sezeryan doğum yaptım
Dedektifgadget uykusuzanne__ çok şükür maşallah nasıl verdiniz ya bende kilo vermek istiyorum hayat kalitemi düşürüyor artık
ruhsagligi uykusuzanne__ çoook iyi bende diyetteyim sanırım bi aya kadar 60 a düşmüş olacağım, güzel gidiyorum 😀
Tu_Na uykusuzanne__ işin kötü yanı hiç bir pantolon şuan olmuyor düşüyor yarın tatile gidiyoruz ama birşeyim yok giyecek bir yandan iyi bir yandan kötü 🥰
Alerjikrinit uykusuzanne__ karbonhidrat ödemini atmışsınız. Karatay diyeti gibi bende böyle kilo verdim ilk başlangıçta gerçekten çok yüksek kilo gidiyor
Tu_Na uykusuzanne__ aslında benim göbekte değil mide kismim hafif var sezeryan yeri düz mide de sanki balon var inmiyor 🤣🤣