htice2909
Benim evim büyük olduğu için 2 oturma odası yaptık hiçte pişman değilim süs gibide durmuyor gayet rahat koltuklarım yemek masam hepsini kullanıyorum özellikle kalabalık misafirim olduğunda çok rahat ediyorum ki sık sık kalabalık misafir ağırlarım. Geleni gideni olmayan için evet gerek olmayabilir ama büyük aileler çocuklu misafirlikler için çok rahatlık