bayanukuslu ilk de öyleydi ama 42 günlük Kahramanmaraşta depremi yaşayınca hep toplu kaldık herşeye daha kolay atıldı şükür bu yüzden çok Zorluk yaşamadım diyebilirim. Eş tarafı değil ama annemden Allah razı olsun o kadar yardımcı oldu ki yükümü hafifletmis bunu şimdi daha iyi anlıyorum. Aslı hâlâ öyle şuan büyük oğlum annemlerde 2 gündür annem ilgileniyor biraz olsun dinlenebileyim diye. Yaramaz mı yaramaz bı oğlan olunca aşırı yoruluyordum 😂