Kızlar iki oğlum var ama ilkinde ne kolikti ne de mama kullandım o yüzden hiçbir bilgim yok sizden bilgi almak için bu postu açtım…
Bebeğim 27 günlük şuan ve bağırsakları gelişmemiş diye düşünüyorum çünkü aşırı gaz ve kaka problemleri yaşıyoruz. Geceli gündüzlü ağlıyor, kimildatsam ona bile bağırıyor.
Kakasını günde 5-6 kez yapması gerekirken en fazla 2-3 defa o da çok az şekilde oluyor. Kendini çok kasıyor ne kakasını yapabiliyor ne de gazını masaj yapsak bile cok zor çıkartıyor.
Mama kullanıyorum günde 2-3 kez değişiyor hemde emziriyorum.
Mamayı az versem (40ml) doymuyor, çok versem (80ml) hazımsızlık yapıp çok kusuyor. Kaç ml vermem lazım? Golden goat keçi sütlü mama kullanıyorum üzerinde ayına göre yazmıyor ölçek-ml olarak yazıyor sadece.
Kolik denilen illet bu sanırım geceli gündüzlü ağlıyoruz 🥲
Kolik bebeklerinizi rahatlatmak için neler yapıyorsunuz?
Ilık duş, zeytinyağı ile masaj, emzik verme, araba sesi doğru düzgün hiçbiri işe yaramıyor. Günümün 2 saati var toplamda onda da ev ile ilgileniyorum 2 saat uyku ile başa çıkmaya çalışıyorum gece de.. azıcık fikir verin yoksa iki çocukla kafayı yemek üzereyim 🥴