caglaay ilk kizimi yurutece koydum.cok seviyordu yuruteci.suan 11 yasinda ama hala parmak ucunda yuruyor.doktorlar parmak ucunda yurumenin yuruteci tam yere degecek sekilde ayarlamakla alakasi yok olmadigini soyluyor.yurutece siz bile konulsaniz refleks olarak kendinizi parmak ucunda gogus bölümünden öne ittirirsiniz bu yuzden parmak ucunda yurume aliskanlik haline gelebilir diyor.ikinci kizim felaket hareketli bir bebis 🤭hic yurutec almadim.doktorumuzda önermedi..surekli yerde vakit gecirdi.6 aylik emekledi.suan 8 aylik tutunarak ayaga kalkmaya calisiyor.doktolar emeklemesi gereken zamanda bebek aslinda tam emekleyecekken yurutece konulduğu icin emeklemiyor(her bebek emeklemez tabiki,)adim atmasi gereken zamanda yurutecte konuldugu icin yurumesi gecikiyor diye ozetliyor.bu herkesee olacak diye birsey yok ama uzun sure yurutec kullaniminda olması muhtemel… Yurutecin zararlarini arastirmadim dediginiz icin anlatmak istedim 🥰❤️kullanirsaniz eger tam dik oturabildigi zaman kullansaniz bence daha iyi olur.6 ay civari gibi.doktora danisirsaniz aslinda daha bilgi alabilirsiniz 🥰🌺