caglaay Benimki çok huysuz bir bebekti o yüzden 5 aylıkken koymaya başlamıştım. En alt kademe de hep yanında olacak şekilde bindiriyordum. Küçük oldukları için yürüteçin sırt kısmı boş kaldığından dolayı ileri geri kafası sallanmasın diye sırtının arkasına yumuşak şeyler koyuyordum rahat etsin diye. O kadar rahat etmiştim ki evde istediği gibi gezdiği için huysuzlanmıyordu ben çok uzun süre kullandım yürüteci çok şükür bir sorun olmadı daha da kullanırdım ama ağır olduğu için zamanla oturduğu yerin kumaşı sökülünce kaldırdım 😂 zaten 11 aylıkken de yürüdü kendisi bir sorun olmadı canım bizde, tabi kii önerilmeyen bir şey yürüteç ama mecbur kalınca insan kullanıyor 😕 Bir de şunu söyleyeyim 5 aylıktan 6 aylık olana kadar sabah akşam 15 dk falan koyuyordum beli ağrır diye sonra ki ayda ise hep yürüteçte geçiyordu günümüz