merveidilakcay işte bende o yüzden, aslında yastıksız da sırtı rahat ama o yastıkları koyacak yerim yok malesef..
Aslında koltuklarımı değişeyim dedim, bunları vereyim birine asırı sağlam ve hala yepyeni, kasası da sağlam olunca vazgeçtim..
Sırtı yastıklı bir de koyu renk almayı neden seçtim bilmiyorum 😀