kalbimegem defne769_ ücretsiz izin hakkın doğumdan sonra 2 yıl 2 ay sonra bitiyor Yani yıllık iznini kullanırsan bir ay daha maaş almış olursun Ve iki yıl yazdır iznini döneceğin zaman on beş gün öncesinden dilekçeyle dönüyorsun zaten Ben yıllık iznini kullanıp öyle ayrıldım maaş alayım diye ama sen bilirsin
pearlmomy defne769_ ben dolum izni bitince yıllık izinlerimi kullandım sonra raporlarımı aldım sonra çıktım
MeetJoeBlack defne769_ 8 eylül 2021 doğum yaptım, 10 kasım 2021 doğum iznim bitti, 13 Kasım 2023 işbaşı yaptım. Doğum iznim bitiğinde senelik iznimi kullandım. Sonrasında ücretsiz başladı. Ücretsiz bittiğinde de yeni seneden hak ettiğim senelik iznimi kullandım.
Cilekbiskuvi defne769_ O konuyla ilgili bilgim yok hakkınız silinmiyorsa neden olmasn 1 gün gidip ise tekrar izin alırsınız.