defne769_ 30 günü kullanıp izne çıksanız daha iyi olur aslında, 1 ay daha maaş almış olursunuz, izne de 2 yıl olarak girin, daha sonra istediğiniz zaman izni kesip geri dönersiniz ve ücretsi izin analık izni bitiminden itibaren 2 yıl olarak hesaplanır, o sürede başka izin kullanmak çalışmak vb. şeyler izin süresini asla uzatmaz