iki_prensesannesi Aslinda biliyorum olmadığını ama kendinden emin konuşunca bir an tereddüt ettim teşekkür ederim bizler ödeme yanlisiyiz bu toprağın altıda var esim çocuktan sonra tek maaşa düşünce sorumsuzluklari da cabası tabi bu duruma düştük. Firsattan istifade hemen köydeki babama kadar aramışlar itibarsızlaştırma yakin çevreye küçük düşürme ve aile birliğine zarar vererek psikolojik baskı altına almaya çalışıyorlar çok sinirlerim bozuldu sırf bu yüzden anlaşmaya gitmedim polis gönder alsınlar hapse atsınlar dedim icraya gidip taahhütname vericez