Miracinannesi_ Evkur Taşpınar bunlar sıkıntılı yerler . Benim devlete kyk borcum var hesaplarima icra koyuldu mesela o hapis işlemi falan da yazıyor ama prosedür amaçlı yazılan birşeymis bende vergi dairesine gittiğimde sormuştum olur mu öyle birşey iki kucuk çocuğum var falan diye onlarda prosedür gereği yazıyor sadace banka hesaplarına icra koyulur demişti . Ama yinede bir avukata falan danışın garantiye alın ufak miktarlarda olsa yatırın eğer avukata verirlerse üzerine günlük faiz işlenmiş olucak