Nesss Handeeeeee ben okula gittim görüştüm pazar günü gelir mail dedi mailleri kayıt ediceklermiş.pazartesi 9 gibi bekliyoruz dedi
AsilAlsancak Adababy bızım okul hala açılmadı tadılatta yenı açılacak ondan dıye düşünüyorum yoksa kesın kayıta hak kazandık
Emine52 AsilAlsancak sonuç bizede olumlu yazıyor ama daha dün belli oldu aranmadık hiç onlar mı arıyorlar ilk
Emine52 AsilAlsancak hiç bilmiyorum ki eyüpsultan Akşemsettin çem yeni açılıyor mu yada başka bişey mi bilmiyorum nasıl öğreniliyor bilginiz var mı
AsilAlsancak Emine52 aksemsettın Cem e gıdıcem bende 😂 bu arada bana maıl atmışlar sizde kontrol edın
Emine52 AsilAlsancak aaa sizde mi oraya, bana da smdi geldi mail ama adresi ney biliyor musunuz ben hiç bilmiyorum da
Emine52 AsilAlsancak bıraktınız mı siz biz bıraktık bugün kaç yaşında çocuğunuz belki aynı sınıftalardır
Deletedmom_114 Emine52 beni aradılar sabah eve bakmaya gelicez dediler öyle başlayacak biz söyleyeceğiz başlama tarihini dedi şimdi eve gelmelerini bekliyorum
AsilAlsancak Deletedmom_114 ev ne alaka kımsenın evine gıttıgını duymadım çocuğun bır rahatsızlığı yoksa
Deletedmom_114 AsilAlsancak epilepsi hastası ondan dolayı eve bakmaya gelmişler kronik rahatsızlığı olduğu için dedi
Deletedmom_114 AsilAlsancak mahallede bir arkadaşım var 3 sene göndermiş yuvamız İstanbul’a onun çocuklarınında bir sorunu yok onada gelmişler eve bakmaya