AsilAlsancak Arkadaşlar İstanbul’da yaşayıp İBB Yuvamız İstanbul’a çocuğunu gönderen var mı biz kesin kayıt için evrakları verdik pazartesi günü okullar açılacak tekrardan aranmadık aranan var mı süre süreç nasıl işliyor bilen var mı
Umutdamla20 AsilAlsancak komşum Yuvam İstanbul’a dün evraklarini götürdü pazartesi günü sabah 7:30’da gelin demişler başka bir şey yok dedi
Handeeeeee AsilAlsancak aynı şekilde ben de mail atılacak dedi bekliyorum bugün gittim kapı duvar kimse yok kaçta geleceğimizi de söylemediler size dediler mi
Nesss Handeeeeee eğitimdeymiş ondan kimse yoktur ilk gün kahvaltısını yapmış olarak gelsin o yüzden 9 olur muhtemelen dediler ataköyde genel merkez bize
Nurci AsilAlsancak heryerde aynı mı bilmiyorum ama biz 9’da okulda olucaz ilk gün kahvaltı yapılmayacak okulda sadece öğlen yemeği yiyecekler 12’de çıkış olacak
Nesss Handeeeeee ben okula gittim görüştüm pazar günü gelir mail dedi mailleri kayıt ediceklermiş.pazartesi 9 gibi bekliyoruz dedi