aybarsbebekk denizalismom benimde sabah 7:30 da uyandı mesela 9:30 da geri uyudu 11 de uyanmıştı. 2 de uyudu şuan hala uyuyor. Birde 6 gibi 20 dk uyur sonra 8 de finito
aybarsbebekk denizalismom birde geç uyansa bile yine aynı rutinleri yaparak 9 gii yatagına alsan uyumsz mı? Ben öyle yapıyorum genelde geç uyanmış olsa bile uyuyor
vaveyla__ denizalismom bir saat uyumadığı için öyle Yarım saat olunca uyku çoğalıyor Biraz daha uyanık kalmasını deneyeceğim teşekkürler 🙏🏼
aybarsbebekk vaveyla__ 5 dk içinde geri dalıyor. Normalde de uyku aralıklarını takip ettiğim için çok uzun süre sallamama gerek kalmıyor( en azından şimdilik)😂
balyanaklibebe kedilivebebekli_ aynı ya 8 buçuk aylık 2 hafdan uzun süredir öyle diş çıkarıyor çıkamadı bi türlü inşallah ondandır
ronyammmmm vaveyla__ elbette gece uyanıyor 4-5 kere ama daha duzenlı gece rahatlıkla geçebiliyor ama gündüz sıkıntı