aybarsbebekk bende 2 en fazla 2,5 sonra uykusu gelip mızmızlanıyor. Mesela şuan 3. Uykusunda 4 gibi uyanır. Ama akşam uykusuna geç geçiyor. 6 da uyutsam 7 de uyanır 10 dan önce asla gece uykusuna yatmaz . O yüzden 4. Uykuyu yaptırmicam oyalicam 8 e kadar sonra kendiliğinden uyuyacak. Yorun onu gezidirn oyunlar oynayın şarkı söyleyin ve uyutmayın uyku sinyallerini verene kadar.