Mirayy00 Elvn94 evolvia aptamil sma bebelac evolviayi cok severek iciyodu onu bile icmiyo artik sut alerjisi olduğu icin sanırım
NurCelik Mirayy00 sut alerjisi varsa normal mama olmaz özel mamalar var onun için hatta doktor rapor hazırlarsa ücretsiz alabiliyormussunuz tadı kötü diyorlar ama doktora götürün mutlaka
Edanurtas6565 Mirayy00 doktora gittim damla verdi zaditen diye kaşıntı için bide krem karıştırip verdi sampuan falan hep değiştirdik linola diye şampuan duş jeli nemlendirici verdi
Omerasaf38 Mirayy00 dermovate merhem 50 gr saf vazelin 10 gr hametan pomad 30 gr hepsini karıştırdılar bir kapta bana verildiler kusura bakma biraz geç oldu ama