Egzama bence benim kızımda vardı bepantholun nemlendiricini kulanıyorum iki üç günde birde başka bi krem var onu sürüyorum yara sı ancak o şekilde kayboluyor ama yüzünü çok kaşındırıyor kaşınmasını geçirmesi içinde damla kullanıyorum bence doktora götürün daha fazla ilermeden